Eesti keel Inglise keel
Hoolduslepingud > Plusspakett

Plusspakett

Teile on tähtis, et IT probleemid saaks kiiresti lahenduse
Teie ettevõtte tulemus sõltub arvutitest ja IT seadmetest. Probleemide korral on tähtis, et need saaksid kiiresti lahendatud. Soovite, et suuremaid probleeme saaks ette prognoosida, ning kõrvaldada enne nende ilmnemist. Vajate partnerit, kes tunneks teie töötajaid, ning süsteeme - kes oleks võimeline, lisaks probleemide kõrvaldamisele, arendama teie IT infrastruktuuri ning teid nõustama.
Plusspakett on parim lahendus teie jaoks.
Sisaldab Reageerimisaeg 4 tundi (24 tundi opt)
Äritegevuses mõõdetakse tihti väärtust ajas. Ettevõttel jääb kasum teenimata, tooted ja teenused müümata, kui teie töövahendid ei toimi. Erinevates ärides on IT seadmete osatähtsus erinev, kuid vähe on neid, kes suudavad pikemat aega ilma infotehnoloogiata vastu pidada. Hädavajalik on saada vajadusel kiiresti abi.
Oleme huvitatud, et teie IT probleemid saaksid lahendatud võimalikult kiiresti. Vastavalt teie vajadustele on hoolduslepingus määratud maksimaalne aeg, mille jooksul hakkame teie probleemi lahendama.
Litsentsihaldus
Mis tarkvara on ostetud? Mis tarkvara keegi kasutab? Millal aeguvad litsentsid? Milliseid litsentse oleks vaja juurde?
Litsentsihaldus annab vastused nendele küsimustele.
Riistvarahaldus
Kes kasutab ostetud arvutit? Kui vana on arvuti? Millal lõppeb garantii? Mis on seadme omadused?
Riistvarahaldus annab vastused nendele küsimustele.
Korraline Hooldus
Äris oleks palju vähem riske, kui teaksime ette täpselt millal seadmed katki lähevad või viirused meie süsteemidesse pääsevad. Kahjuks ei ole võimalik kõiki probleeme ette näha, kuid paljusid rikkeid on võimalik ennetada.
Korraline hooldus aitab leida ja parandada probleeme, mis pole veel esile tulnud. Selle käigus paigutame kriitilised uuendused tarkvarale, jälgime seadmete resursside kasutust, ning tuvastame puudused. Seda kõike teostame eelnevalt kokkulepitult teile sobival ajal, et võimalikult vähe häirida äritegevust.
IT arengu planeerimine
Maja ehitades teame kõik, et alguses tehakse plaan, ning seejärel hakatakse ehitama. Firma IT lahenduste juures käitutakse tihti vastupidi - esmalt tehakse lahendus valmis, ning siis joonistatakse plaan. See tekitab probleeme, mida teostuse alguses ei märgatud, ning lahendus tuleb ümer ehitada, või asendada. Planeeritud IT arendus võib aidata teie ettevõttel kulusid kokku hoida või isegi tulu genereerida.
Aitame teie ettevõtte IT arengut planeerida nii, et seatud eesmärgid saaksid võimalikult efektiivselt täidetud.
Lisavõimalused Hooldustööd - soodushinnaga
Hea müügimees ei pruugi olla hea raamatupidamises, samuti nagu koristaja ei pea oskama personali juhtida. IT probleemide lahendamiseks on vajalikud spetsiifilised oskused ja kogemused, mida peab kiiresti muutuvas keskkonnas pidevalt täiendama.
Omame pikaajalist kogemust IT probleemide lahendamisel. Anname endast parima, et teie IT probleemid laheneksid võimalikult kiiresti.
Arendustööd - soodushinnaga
Lahendused, mida täna nimetame innovaatilisteks, on mõne aja pärast tavalised, ning hiljem aegunud.
Teie ettevõtte efektiivsuse tõstmiseks, töökvaliteedi parandamiseks, ning uute võimaluste ja lahenduste implementeerimiseks on vajalik arendustööde, ning projektide läbiviimine.
Teostame arendustöid vastavalt teie vajadustele, ning hoiame ennast kursis uute võimalustega IT vallas, et aidata teid muuta oma ettevõtet efektiivsemaks.
Äritegevuse järjepideevuse plaan - soodushinnaga
Äritegevuse võivad katkestada kliendist sõltumatud asjaolud nagu näiteks force major - loodusõnnetused (veeuputus, tulekahju), vargus, seadmete riknemine jne. Selline kahju on enamasti firmale ootamatu ja suur väljaminek/kulu. Selleks, et taastada ettevõtte töö võimalikult kiiresti ja optimaalselt, aitame teil välja töötada ja ellu viia äritegevuse järjepidevuse plaani.
Monitooring
Piinlik olukord tekib, kui saate kliendilt telefonikõne, kus teile teatatakse, teie ettevõtte veebileht ei toimi või et teile saadetud e-mailid pole kohale jõudnud. Samuti on äärmiselt ebameeldiv, kui avastate seadmete rikke korral, et teie varundus pole mitu kuud toiminud. Sageli avastatakse seadmete rikked alles mõne aja pärast, kui suur osa kahjust on juba tekitatud.
Aitame teil avastada probleemid võimalikult kiiresti jälgides teie kriitilisi seadmeid ja teenuseid pidevalt, ning teavitame teid probleemidest nende ilmnemisel.
Küsi pakkumist »
© 2010 ICT Support OÜ | info@ict.ee | +372 518 3778
Microsoft